ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 21, 2008

Kuala Terengganu, Pertandingan 6 Penju


Pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu bakal menyaksikan pertandingan 6 penjuru apabila selain PAS dan Barisan Nasional, Angkatan Keadilan Insan Malaysia (Akim) telah menyatakan minat untuk bertanding.

Tiga orang lagi telah menyatakan minat mereka untuk bertanding sebagai calon bebas.

Mereka ialah Maimun Yusuf yang bertanding dalam pilihanraya umum lalu dan dua orang lagi ialah usahawan, Mohd Azlan Ismail dan Isma Airfath Hassanuddin dari Rantau Panjang, Kelantan.

Pilihanraya kecil itu diadakan berikutan kematian penyandangnya, Datuk Razali Ismail di Genting Highland, 28 November lalu.

Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) menetapkan 6 Januari sebagai hari penamaan calon dan 17 Januari pula sebagai hari mengundi.

Tags: ,

4 Responses to “Kuala Terengganu, Pertandingan 6 Penjuru”

  1. Malay-asia Says:

    Kerajaan rakyat,
    Nampaknya pilihanraya kecil Parlimen Kuala Terengganu bertambah meriah. Pengundi akan keliru dan jumlah undi akan berkurangan.

    Walau bagaimana keadaannya, kempen yang disebarkan oleh pihak Pakatan Rakyat (PAS) hendaklah jelas dan bersesuaian dengan masakini.

  2. suranggani Says:

    parti Hanafi Mamat - AKIM nih memang sepatutnya dinamakan Parti Kacau Daun Se Malaya or “in short” PKD…makcik harituh pun nak bertanding? dakpe ahh mokcik eee… banyok pitih mokcik? hok nati rugi habis wang bertaruhang rhanne hamok mokcik eeehhhh…

    pendapat sayalah, ini sure ramai2 nih ada yang sponsor… nak pecah undi lah tuuu… takut bayang2 sendiri… itulah dia umphh no bee an… biarlah one by one… mahap eee mokcik eee

  3. mamat Says:

    dengo kabo romoh boleh sewa RM 500.00 sehari dari BN…pitih doh mula masuk doh… Habib Azmang pilihan saya…mu pulok sape?

  4. Pakalalo Says:

    Bagus juga lah 6 penjuru…banyak pilihan. Pengundi KT pasti seronok…tapi jangan salah pilih nanti gigit jari, kau orang gak yang rugi. Pilihlah calon yang terbaik yang boleh mengketengahkan permasalahan rakyat di dewan rakyat.Buat apa ada wakil rakyat jika hanya datang ke dewan rakyat untuk tidur dan memanaskan buntut

No comments: