ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 19, 2009

10/Bloggers@HOT - HOT plate..hot..plate !! just..wait for a few hours, plez ! (update 4.00pm)

Habislah kau !! Wakakaka..!!!Ketepi kauu...tepiii..tepiii ! ke tepi kau Najib, pandai buat taik je...uwekk!! pengabihnya, aku jugakkk..yang nak kena campur hal bebudak ! Tepii...!

"disrespecting the sultan's decision, disrespecting the sultan's wishes" kata PakLah.

Alahai..setakat tak hormat ....Itu bidang kuasa dia, dia telah panggil Zambry and the geng untuk bagi penjelesan. Dia dah keluarkan keputusan jawatankuasa untuk menggantung Zambry.

Memang Umno Bn tak leh buat apa dan tak boleh kata apa. Setakat suruh budak suruhan Umno pergi buat laporan polis dan buat laporan SPRM. Tu aje..mengaku je lah. Moh kita pilihanraya !!

Manakala tindakan Speaker Sivakumar dibuat mengikut peruntukan kuasa yang ada. Sivakumar selaku speaker mempunyai kuasa untuk berbuat keputusan tersebut.
Speaker ialah ketua Dewan, "jelas Profesor Dr Aziz Bari.
Di peringkat persekutuan, Speaker Dewan Rakyat sebelum ini pernah beberapa kali membuat keputusan yang dianggap "tidak munasabah, menolak usul, menggantung Ahli Parlimen dan sebagainya" tambah Prof Aziz Bari lagi.

Apa kau rasa ? Mabuk orenn...?? Takpa...kita tunggu cerita MSK dan kenkawan dari pintu istana !! huhuhuhu...apa ? jangan posting dulu..?? tak boleh lagi lagi ker ? okay..okay..sabaq noo!

Istana? Ada cerita baguih ka hari ni? Aku on the way ke Istana Iskandariah dah..!! klik tajuk sbgan

albanjari

No comments: