ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 28, 2009

LEBIH 5000 ORANG CERAMAH DS NIZAR DI K. K.......

KUALA KANGSAR, Lebih 5000 orang berkumpul untuk mendengar ceramah penerangan yang disampaikan oleh YAB. Menteri Besar Perak Pakatan Rakyat, Dato' Seri Ir.Muhammad Nizar Jamluddin yang diadakan di Sayong disini.

Sambutan dari masyarakat berbilang kaum itu dianggap sebagai isyarat yang jelas bahawa dakwaan bahawa Ir. Nizar merupakan MB yang sah dan mewakili rakyat Perak buka dakwaan kosong pakatan Rakyat.

saya mencabar Dr. Zambry untuk mengadakan ceramah ditempat yang sama untuk melihat sejauh mana kekuatan dan penerimaan rakyat terhadap beliau.

Turut sama menyampaikan ucapan dalam majlis itu ialah Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Hj.Abdul Wahid Endut, Exco kanan, Dato'Ngeh Khoo Ham, Pengerusi BBC Perak, Drs. Khalil Idham Lim, dan Bendahari PAS Negeri, Dr. Khairuddin Abdul Malik.

Ceramah tersebut telah mendapat kerjasama yang baik dari 18 orang pegawai keselamatan yang dihantar untuk membantu kesesakan lalulintas.

No comments: