ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 13, 2009

  • 4/TEPOK AMAI-AMAI, LALANG KUPU-KUPU. TEPOK ORANG RAMAI, ORANG UMNO DAH MERAPU.

  • DSJA MERAYU..............................

  • Kesan krisis ekonomi global dalam sesebuah keluarga boleh ditangani sekiranya kaum wanita mengubah sikap berbelanja dengan mengambil langkah berjimat-cermat.

  • Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Jeanne Abdullah berkata, golongan wanita yang merupakan tonggak keluarga memainkan peranan untuk menangani keadaan ekonomi yang tidak menentu.

  • "Bermula sekarang, kita perlu mengamalkan sikap berjimat-cermat dengan meluangkan lebih banyak masa di rumah bersama anak-anak dan keluarga daripada menghabiskan masa di luar,'' katanya.

TP - Hah...??? amende...??? sat... lain macam je baca statement Jeanne kali ni... erm...


Macam sindir Bikmama a.k.a Hantu Kopek a.k.a Suami Najib je kan? makan dalam ni.........
Macam mana ni..Najib dan Rosmah suruh rakyat berbelanja supaya ekonomi negara dapat pulih dan projek-projek mega dapat dijalankan supaya depa dapat songlap duit rakyat.

Jeanee suruh pulak berjimat cermat dan duduk rumah main ngan anak..ini den tak suko ni. Berjimat cermat dan main ngan anak kat rumah, itu kerja orang pencen, den tak boleh, den nak jadi first lady Malaysia jugak..kena kerja kuat.
Kah kah kah kah kah ... !!!

No comments: