ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 4, 2009

KEZALIMAN UMNO..


NAJIB BERTANGGUNGJAWAB KEHILANGAN 2DUN PERAK....

03/02/09 SELASA

Lebih kurang jam 10.30 malam diberitakan olih sahabat terdekat dengan Datok Nasaruddin, Datuk telah di culik olih sb umno.


Dimaklumkan 3 orang datang menjemput serta memberitahu Tuanku Sultan Perak minta mengadap dengan segera. Dengan lantas Datuk Nasaruddin menerima jemputan untuk mengadap, serta terus pergi bersama dengan iringan 3 orang tadi. Isteri Datuk Nasariddin sebagai saksi mendengar perbualan mereka.

Setelah Datuk Nasaruddin keluar pergi bersama mereka, dan isteri Datuk merasa curiga dan cuba menalipon Datuk.tetapi gagal. Isteri Datuk terus memberitahu semua kepimpinan perkara kehilangan Datuk Nasaruddin.

Sementara itu pula diberitahu juga seorang adun DAP(Tim Speker) tidak dapat dikesan.


Bermakna 2 DUN Perak hilang diculik olih umno zalim pada malam ini.


1 comment:

Anonymous said...

speaker dun perak dah umuumkan kekosongkan kerusi.......

apasal tak ada pr kecil...

berkomplot ke spr ini dgn BN....