ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 3, 2009


Status 2 ADUN sah, tiada pilihan raya kecil

"SPR tolak untuk buat PRK di 2 Dun itu. PKR kesal SPR tunduk tekanan politik BN & kembali ke era Rashid".?>>>>>>>>>>>


Pengerusi SPR: Wujud keraguan dalam surat letak jawatan

STATUS SAH... Suruhanjaya Pilihan Raya hari ini mengesahkan status keda-dua ADUN Behrang, Jamaluddin Mohd. Radzi (kiri) dan ADUN Changkat Jering, Kapt (B) Mohd Osman Jailu (kanan).

[DIKEMAS KINI, 1.30 TENGAH HARI] PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memutuskan kedua-dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Perak, Kapten (B) Mohd Osman Jailu dan Jamaluddin Mohd Radzi yang dilaporkan telah meletak jawatan kelmarin, masih sah sebagai wakil rakyat.

Ia diumumkan oleh Pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof sebentar tadi selepas mengadakan mesyuarat lebih dua jam di sini hari ini.

Dengan itu pilihan raya kecil tidak akan diadakan.

KOMEN

Dalam reaksi segera, Jamaluddin ketika dihubungi mStar Online sebentar tadi menyambut baik perkembangan tersebut.

"Bagi saya, saya terima apa juga keputusan SPR. Kalau kita tidak patuh undang-undang siapa lagi yang hendak mematuhi undang-undang," katanya.

Mohd. Osman masih tidak dapat dihubungi.

1 comment:

Anonymous said...

berkomplot ke SPR ini dgn BN..........