ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 23, 2009

23 March 2009

PAS siap sedia tempuh pilihanraya kecil Bukit Gantang



Seluruh jentera parti sedang membuat persediaan yang rapi di semua peringkat.



Ku Li: Umno is already split



Veteran politician Tengku Razaleigh Hamzah, who unsuccessfully contested the Umno president’s post three times, can only watch from the sidelines the convulsions gripping the party ahead of next week’s general assembly.

Razaleigh, who still look robust at 71, talked to Malaysiakini on a wide range of issues in a 60-minute interview at his ‘White House’ in Ampang, Kuala Lumpur.

In this first of a three-part series, he shared his views on the barring of deputy president aspirant Mohd Ali Rustam. - Malaysiakini



Batang Ai - Jawah Gerang named as Candidate

PKR hari ini telah menamakan bekas ahli parlimen Lubok Antu yang tidak asing lagi, Jawah Gerang untuk menggalas cabaran Pakatan Rakyat menentang BN dalam pilihanraya kecil DUN Batang Ai yang akan berlangsung 7 April ini



Batang Ai | Jawah Gerang named as Candidate
Press Conference by Anwar Ibrahim
Grand Continental, Kuching Sarawak
9.30 am 23 March 2009

No comments: