ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 28, 2009

Abdullah hadap Agong 2 April, maklum letak jawatan PM

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi akan menghadap Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abdin untuk memaklumkan hasrat letak jawatan Perdana Menteri, pada 2 April, Khamis depan.


Kalau ini berlaku, dan Tuanku YDA merestui Najib mengambil alih tampuk pucuk pimpinan Negara, lihatlah nasib rakyat Malaysia yang ketagihkan negara demokrasi akan menjadi terkubur.

Pemimpin diakar umbi hingga ke pimpinan atasan Pakatan Rakyat harus bertanggungjawab dan menilai selama sejak 1998 dan 2008 hingga kini mereka wajib menilai dan jawab kepada rakyat yang memilih mereka keParlimen dan DUN.

Setiap salah laku pemimpin umno/BN diketahui olih pemimpin PR dan penyokong menerima serta menyokong dan memberi mandat dengan undi. Siapa perlu dipersalahkan?

3 comments:

semut merah said...

Penyokong dan pengundi tidak bersalah.Yang bersalah adalah pimpinan yg gila kuasa dalan PR. Mereka lebih pentingkan kuasa drpd rakyat yg memilih mereka.

Kata tegas dari rakyat marhaien.
Pemimpin berjuang sehingga mendapat tempat selesa dan mempunyai gaji, rakyat tidak marah. Rakyat akan terkilan kerana tidak melaksanakan tanggungjawab dengan betul.

PATUT DIPERSALAHKAN PADA MEREKA.

sem bukit gantang said...

Umnolah derhaka pada rakyat malaysia. Jangan pula Pakatan Rakyat menjadi diri dalam daging.

Anonymous said...

Siapa pak lah? Hanya DSAI tahu. dan untuk apa 8 mata bertemu dikota baru?