ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Apr 6, 2009

PELAYAR WEB BOLIHLAH MELAWAT BLOG PILIHAN RAYA KECIL 7 APRIL 09.

Laman Rasmi PRK P.59 Bukit Gantang

Laman Rasmi PRK N.25 Bukit Selambau



Najib Mesti Lakukan Dalam Tempoh 12 Jam Ini Juga!!

Diam tak diam Selasa bakal menemui kita esok. Esok tiga pilihnrya kecil yang penting dalam sejarah demokrasi Malaysia akan berlangsung di Bukit Gantang, Bukit Selambau dan Batang Ai.

Bermakna ada kira-kira 12 jam lagi untuk BN dan PR berkempen. Dan ada 12 jam lagi untuk Perdana Menteri, Dato' Seri Najib Tun Razak untuk membersihkan namanya dari pelbagai skandal yang menjejaskan keyakinan pengundi kepada BN yang selama ini beranggapan ia dipimpin oleh seorang yang 'berkepala busuk'.

Dalam tempoh 12 jam terakhir ini Najib perlu mengambil tindakan segera seperti berikut:

i) Menyaman akhbar Liberation, Perancis yang menyiarkan berita mengaitkannya dengan pembunuhan Altantuya Shaaribu.

ii) Menyaman Ketua bahagian PKR Ipoh Barat, Fauzi Muda yang mendakwa Najib telah mencuba tahun lalu untuk memujuknya melobi dua Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pakatan Rakyat) di Perak supaya melompat parti dengan tawaran berjumlah RM50 juta.

iii) Menyaman Raja Petra yang pada bulan Jun tahun lepas menuduh isteri Najib yang bernama Rosmah berada di lokasi pembunuhan ketika Altantuya dibunuh.

iv) Saman Thagarajoo a/l Thangavellu yang telah membuat tuduhan pada bulan Ogos tahun lepas bahawa Najib adalah pengamal ajaran agama Hindu dengan melakukan pelbagai upacara spiritual Hindu di dalam kediamannya.

Ini 12 jam terakhir untuk Najib membersihkan dirinya. Ini 12 jam terakhir Najib bertindak berani sebelum dihukum oleh pengundi. Najib mesti lakukan ini dalam tempoh 12 jam ini juga. Jika dalam tempoh 12 jam ini Najib masih mendiamkan diri, maka ia akan menguatkan andaian umum bahawa segala tuduhan kepada Najib itu adalah benar belaka, tiada yang benar, melainkan benar!

Oleh: gunung kriang

No comments: