ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 14, 2008

HEBOHKAN BERITA JELAS

Ahad 14.12.08
Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) akan melakukan kerja penyelenggaraan infrastruktur dan menaiktaraf perkhidmatan di Gombak, Petaling dan Kuala Lumpur, yang akan menyebabkan gangguan bekalan air di beberapa kawasan bermula Selasa hingga Khamis ini.

Beberapa kawasan berdekatan Jalan Kepong dan Jalan Jinjang dijadualkan terlibat kerana kerja penggantian injap rosak bermula pukul 9 malam Selasa sehingga 7 pagi keesokan harinya.

Kerja pengalihan paip air di Jabatan Hutan, Jalan Besar Sungai Buloh juga dijadualkan pada hari yang sama melibatkan beberapa kawasan di Petaling bermula pukul 10 malam sehingga 6 pagi hari Rabu.

Pada Khamis pula, kerja pengalihan paip akan dilakukan di Jalan Genting Klang dari persimpangan Jalan Air Panas hingga Jalan 1/27A Kuala Lumpur bermula pukul 9 malam sehingga pukul 5 pagi keesokan hari dan melibatkan beberapa kawasan berhampiran dalam daerah Gombak.

Syabas dalam kenyataannya hari ini berkata sebarang pertanyaan atau aduan orang ramai boleh menghubungi Pusat Perkhidmatan Pelanggan Syabas menerusi talian bebas tol 1-800-88-5252.

Orang ramai juga boleh menggunakan perkhidmatan pesanan ringkas (SMS) dengan menaip PUSPEL dan hantar ke 39222 atau lawati laman web www.syabas.com.my.

No comments: