ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Jan 22, 2009

GERAK MALAYSIA JANGAN TERLEPAS PANDANG, PERLU keSPRM


Ahli Parlimen Kuala Terengganu, Mohd Abdul Wahid Endut mempertikaikan pembaziran kerajaan BN Terengganu yang memperuntukan RM1 juta kepada syarikat bas untuk membeli bas baru.

Ujarnya, dana tersebut lebih bersifat pembaziran sedangkan sebelum ini kerajaan telah memperuntukkan sebanyak RM14 juta kepada Cas Ligas Sdn Bhd bagi tujuan pengangkutan awam.

Sementara RM11.3 juta telah diperuntukkan untuk 28 buah bas bandar di kawasan Kuala Terengganu, katanya.

Namun dengan peruntukan tersebut dilihat tidak mendatangkan kesan besar kepada rakyat apabila hanya tiga buah bas sahaja mampu beroperasi untuk kemudahan di bandar raya ini.

Diharap GERAK Anti Korapsi jangan terlepas pandang isu seperti gambar diatas yang dibangkitkan olih MP K.Terangganu baru-baru ini.

No comments: