ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 24, 2009

  • Pilihan Raya Kecil lagi.......
Perak Bukit, Kedah Bukit,
DiSerawak pulu ada Batang,
Pilihan Raya Kecil untuk BN amat sakit,
Pakatan Rakyat tetap turun menentang.
  • Adun Batang Ai meninggal dunia
    Feb 24, 09 9:26am
  • Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Batang Ai, Datuk Dublin Unting, 53, meninggal dunia pada kira-kira jam 1.25 pagi tadi akibat serangan angin ahmar
  • Naib presiden PRS
    Menteri muda S'wak

3 comments:

Anonymous said...

AYUH SAUDARA/SAUDARI SEMUA, BANGUNLAH DARI SEDAR AGAR TUMBANGKAN ANASIR PENJENAYAH PEMIMPIN/PEMERINTAH BN. HADAPILAH PILIHAN RAYA UMUM 13 SERTA MELAYAKKAN TANGGUNGJAWAB SAYA/ANDA DAN SEGERALAH MENYEMAK/MENDAFTARLAH SEBAGAI DAFTAR PEMILIH. UNDILAH keADILan, PAS, atau DAP =(Pakatan Rakyat) Menjana KeArah "Masa Untuk Perubahan”

Anonymous said...

muh kita turun, sokong untuk kemenangan.
tapi camna?
Pemimpin pr tak bolih mendarat kat Serawak?
Pimimpin pr semuanyadituduh penghasud.

Anonymous said...

ADUN Batang Ai, Dublin meninggal dunia
[DIKEMAS KINI] PETALING JAYA: Naib Presiden Parti Rakyat Sarawak (PRS), Datuk Dublin Unting (gambar) 53, yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri Sarawak kawasan Batang Ai meninggal dunia awal pagi tadi.