ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 24, 2009

INSAF KAH PAKLAH???

Bersetuju dengan kata-kata Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi. Baguslah kerana beliau telah sedar dan bertaubat dengan luahan kata : Tidak Akan Lakukan yg memalukan Kerajaan.

Sesungguhnya selama ini beliau telah pun banyak melakukan beberapa perkara yang sangat memalukan, bukan sahaja kerajaan malah Negara sehinggakan Mukhris terpaksa membuat petisyen Pak Lah berundur.

Begitu juga Tg Razali juga perkara yg sama mohon dia mengundur diri.

Walau bagaimana pun, beliau amat gembira sekali keranan kerja-kerja tersebut kini akan diteruskan oleh Najib Tun Razak yang telah pun menunjukan bakat yang amat luar biasa hinggakan seluruh rakyat Monggolia turut mengenali beliau.


1 comment:

Anonymous said...

Surah al fil:


'Jerat besar' pastikan Najib tidak jadi PM?

Apakah Perdana Menteri, Dato' Seri Abdullah Ahmad Badawi sebenarnya tidak gembira dengan apa yang berlaku di Perak walaupun Barisan Nasional (BN) berjaya merampas kerajaan negeri?

Mengulas isu ini, Ahli Parlimen Telok Kemang, Dato' Kamarul Baharin Abbas yang juga bekas 'orang kuat' Umno berkata, jika difikirkan secara mendalam, rampasan kuasa yang berlaku di Perak adalah tidak mengikut Undang-undang Tubuh Negeri dan Perlembagaan Persekutuan.

"Mungkinkah ini satu perangkap untuk Dato' Seri Najib Tun Razak? Cuba kita renung bagaimana Najib hendak merampas jawatan Presiden Umno," katanya yang juga ahli Majlis Tertinggi KeADILan.