ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 5, 2009

Td, kira2 pukul 1.15 tgh. Nizar keluar dari istana dia melambai dan senyum kepada reporter: sambil ucap: “Good Sign. Alhamdulillah.

- :::::::::TERKINI::::::::::::-

nAJIB MENANGGUHKAN SIDANG AKHBAR YG DIJADUALKAN AKAN DIADAKAN SELEPAS MEETING.

MB NIZAR SEDANG BUAT SIDANG AKHBAR.

KPN bagi amaran supaya orang ramai tidak mengikuti perhimpunan haram diIpoh malam ini (berdekatan rumah MB, pukul 7:30 malam).

Najibsekarang mempengerusi mesyuarat UMNO di Ipoh, dijangkakan mesyurat itu akan memilih MB baru. Beliau dijangkakan akan mengada sidang akhbar jam berikut ini.

Sultan bersetuju dangan kerajaan perpaduan dikepalai BN? BN 3 + Bebas

Sementara itu, Speaker DUN Perak V Sivakumar telah memohon pihak mahkamah tinggi untuk mengistiharkan yang surat tandatangan tanpa tarikh yang ditandatangani bekas adun Pakatan sah.

Najib dijadualkan akan membuat taklimat ringkas pada tghari ini tentang perkembangan perjumpaan beliau dengan Tuanku Sultan Perak.

Najib keluar dengan senyum panjang lebar.

Sultan Perak panggil Nizar dan Najib ke Istana

No comments: