ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 5, 2009

Thursday, February 5, 2009

Live@ABO - update 2.30 pm

Laporan Terkini !!
Dari perbualan ringkas ABO dan Pengarah Penerangan Negeri sebentar tadi, sangat POSITIF ! Sidang Media akan diadakan bila-bila masa dari sekarang di Kediaman Menteri Besar. Nantikan pengumuman terus dari mulut YAB Menteri Besar Perak.

Informer ABO dari Pej. Perhubungan Umno Negeri:
Kebanjiran gerombolan dan gedebe memasuki ruang legar bangunan ini amat ramai, Najib akan mengadakan PC seawal jam 3 petang ini. Tiada lagi bunyi 'belahak' kedengaran dari corong henpon ABO. Gerombolan mengsahkan bahawa sultan Perak mahukan Nizar meletak jawatan serta-merta!

No comments: