ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 16, 2008

no...n...3


Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) akan menutup beberapa persimpangan jalan di pusat bandar raya ini secara berperingkat-peringkat mulai esok hingga penghujung tahun ini bagi membolehkan kerja pengisaran dan penurapan dijalankan.

Persimpangan terbabit ialah persimpangan Jalan Sultan Ismail dan Jalan Bukit Bintang, persimpangan Jalan Sultan Ismail dan Jalan Raja Chulan, persimpangan Jalan Sultan Ismail dan Jalan P. Ramlee serta persimpangan Jalan Sultan Ismail dan Jalan Ampang.

Pengurus Komunikasi Korporat DBKL Anwar Mohd Zain dalam satu kenyataan hari ini berkata penutupan persimpangan berkenaan bermula pada pukul 10 malam sehingga pukul 5 pagi setiap hari.

Anwar(DSAI) menasihati pengguna jalan raya agar memandu dengan berhati-hati dan mematuhi semua papan tanda lalu lintas yang ditempatkan di persimpangan berkenaan.

No comments: