ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 19, 2008

Pengarah Urusan syarikat peminjam wang ditembak mati



Balakrishnan: Ahli perniagaan bukan anggota MIC Johor

ANGGOTA polis mengawal mayat Datuk M. Gunasegaran yang mati ditembak oleh lelaki tidak dikenali di lorong belakang berhampiran Jalan Genuang, Segamat hari ini. -fotoBERNAMA

JOHOR BAHARU: Dis.18. Pengarah Urusan sebuah syarikat peminjam wang bergelar Datuk yang ditembak mati di Segamat awal pagi tadi tidak mempunyai sebarang kaitan dengan MIC Negeri Johor.

Pengerusinya, Datuk K.S. Balakrishnan berkata, sepanjang pengetahuannya mendiang Datuk M. Gunasegaran itu tidak menganggotai MIC atau pernah menjawat apaapa jawatan di dalam parti terbabit.

"Sepanjang pengetahuan saya, beliau (mendiang) bukan anggota parti atau ada pegang jawatan dalam parti. Saya sendiri tidak mengenali beliau," katanya ketika dihubungi Bernama di Kuala Lumpur hari ini.

Polis menemui mayat Gunasegaran yang juga pemilik sebuah kedai barangan kemas dengan beberapa kesan tembakan di tubuhnya terbaring di sebuah lorong belakang berhampiran dengan Jalan Genuang kirakira 6.15 pagi.

Ahli perniagaan berusia 49 tahun itu meninggalkan seorang isteri dan tiga anak, dua daripadanya lelaki.

Sementara itu, Ketua MIC Bahagian Segamat A. Nadarajah meminta pihak polis bertindak tegas terhadap mereka yang terlibat di dalam kejadian pembunuhan mendiang Gunasegaran.

Beliau berkata, sepanjang pengetahuannya mendiang tidak menganggotai mana-mana cawangan MIC di daerah tersebut.

No comments: