ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 20, 2008

Salam Ukhwah.........salam Muhibah,,,,

Ada masanya, sakit lebih indah dari sihat. Ujian dari Allah bermakna Allah sayangkan hambaNya... tabah dan sabar harus didahului.


Assalamualaikum, Hai. Salam Sejahtera" Dengarlah hai teman, dengarkan bersama AKU
menulis
bukan kerna nama, kerna sifat kasih pada sesama insan dan menyatakan kasih sayangmu. Kita sama semuanya sama apa yang ada hanyalah kehidupan. Jangan kau dengar puisi dusta kerana dia bisa merosakkan jiwamu. Dengarkanlah puisi di pusaka yang telah turun temurun hari ini jangan kau alas hatimu itu dengan secebis warna kehitaman dialah seperti anai-anai lambat laun hancurlah dirimu" .....(Bukan kerna Nama).... kepada rakan2 yang mengenaliku yang pernah bersama. Kenangan bersama kalian masih mekar dalam ingatanku....

No comments: