ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Jan 3, 2009

DIMANA ARAH PEMIMPIN

Nampaknya isu YB Kapar seperti langsung tidak menghormati keputusan muktamat MPT. Mungkin juga MPT yang bermasyuarat tampoh hari tidak iklas. Kerana orang yang terlibat dalam MPT sanggup berada bersama dalam perhimpunan petang tadi.

Pendirian hanyar, tidak perlu mereka-mereka ini hadir bersama. Beginilah agaknya jika pemimpin politik mempunyai agenda kurang sihat. Sepatutnya, apabila isu YB Kapar dah selesai perlulah tidak ada lagi perkara berbangkit seperti petang tadi.

Jangan sesekali pertikaikan sumbangan YB Kapar selama ini yang tidak pernah merasa kesal dengan perjuangannya. Buktikan pemimpin-pemimpin di MPT keADILan yang ada sekarang, bolih turun padang seperti YB Kapar?

Kepada Xavier, Kalai dan yang lain jangan cuba menangguk diair yang keruh. Pada S/U Agong buatlah kerja-kerja parti yang diamanahkan DSAI, agar parti lebih menjadi matang dan tidak perlu ada kriminasi ahli-ahli akar umbi.

No comments: