ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Jan 19, 2009

SEKALUNG TAHNIAH DIUCAPKAN

posted by Zabidi Bin Morad |








Sekalung tahniah diucapkan kepada :
1) YB Haji Mohd Abdul Wahid Endut di atas kemenangan bergaya dalam Pilihanraya Kecil P036 Kuala Terengganu.

2) YB Dato' Ir. Haji Amiruddin Hamzah, Exco Kerajaan Negeri Kedah di atas penganugerahan darjah Dato' Setia Diraja Kedah (DSDK) yang membawa gelaran Dato' sempena keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Kedah ke 81

3) YB Dato' Haji Mahfuz Omar, Ahli Parlimen Pokok Sena merangkap Ketua Penerangan PAS di atas penganugerahan darjah Dato' Setia Diraja Kedah (DSDK) yang membawa gelaran Dato' sempena keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Kedah ke 81.

4) YB Dato' Johari Abdul, Ahli Parlimen Sg Petani merangkap Ahli MPT PKR di atas penganugerahan darjah Dato' Setia Diraja Kedah (DSDK) yang membawa gelaran Dato' sempena keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Kedah ke 81.

5) YB Dato' Ustaz Md Roshidi Osman, ADUN Bukit Pinang di atas penganugerahan darjah Dato' Setia Diraja Kedah (DSDK) yang membawa gelaran Dato' sempena keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Kedah ke 81.

6) YB Dato' Dr. Abd Isa Ismail, Speaker DUN Kedah di atas penganugerahan darjah Dato' Setia Diraja Kedah (DSDK) yang membawa gelaran Dato' sempena keputeraan KDYMM Tuanku Sultan Kedah ke 81.

sumber: zabidimorat.blogspot

No comments: