ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 18, 2009

6/TAHNIAH MB SELANGOR “BERANI KERANA BENAR”

Dalam situasi kemelut masaalah parti keADILan, dan pada masa yang sama Negeri Selangor diperintah olih Pakatan Rakyat diterajiu keADILan amatlah wajar setiap tohmahan diambil tindakan. Lebih-lebih lagi tohmahan itu datangnya dari ketua pembangkang dan juga mantan Menteri Besar pada penggal yang lepas.

Tindakan menyaman itu perlu kerana imej Pakatan Rakyat lebih tersohor dari pandangan mata rakyat. YAB Tan Sri Khalid Menteri Besar Selangor telah memberi wajah baru kepada perubahan yang betul-betul rakyat bolih faham cara tindakan yang sewajar sebagai bekas seorang yang dikenali pakar ekonomi.

Petikan mStar

SHAH ALAM: Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini memfailkan dua saman fitnah terhadap bekas Menteri Besar Selangor Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo berhubung kenyataannya mengenai Abdul Khalid pada bulan lepas berhubung isu pembelian kereta Lexus dan pembelian 46 ekor lembu korban. MB Selangor saman Khir Toyo(klik)


2 comments:

Anonymous said...

Terima kasih MB kerana menangkis tohmahan melalui undang-undang. Semoga Khir Toyo tidak lagi sesuka hati mengganggu tugas-tugas kerajaan negeri ikut suka hati dia. Sepatutnya biarlah mengikut saluran yang dia faham selama dia menjadi MB.

Anonymous said...

on track tski.............