ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 7, 2009

Orang Perak makin GETIK (benci) dengan kerajaan haram BN

olih Tarmizi M.Jan

WALAUPUN kita hilang Perak, tetapi kesan yang paling kuat adalah sokongan rakyat semakin kuat dan meluap-luap bencikan tindakan BN yang tidak beretika serta bercanggah dengan perlembagaan negara.

"BN yang kini sepatutnya mengambil langkah memulihkan imej mereka, telah mencederakan imej mereka di peringkat grassroot tanpa mereka sedari yang menyebabkan ianya bertambah parah,yang akhirnya merosakkan parti mereka," dakwa Naib Presiden KeADILan, Sivarasah Rasiah.

Beliau juga tidak menganggap Nizar derhaka kepada Sultan kerana percaya tindakan Nizar itu adalah natijah daripada rasa kecewa dengan pendirian dan keputusan yang dibuat Sultan.

No comments: