ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 3, 2009

94 Billion Lesap...........

Ahli Parlimen Rantau Panjang,Kelantan berucap dalam sidang Parlimen, lapornya rezab BANK NEGARA telah hilang sebanyak 94 BILLION dalam masa hanya 6 BULAN,iaitu mulai bulan JUN hingga December 2008.

Satu jumlah yang cukup besar dihilangkan oleh pihak-pihak yang sentiasa ikhlas dan Amanah dalam menjaga Dana Rakyat untuk kepentingan diri dan kroni.SPRM kemana hilangnya?

Tak kan lembu punya cerita sanggup berkumpul di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor kerana nak dapatkan bukti walaupun tak cukup bukti.


Dalam suasana ekonomi yang sedang Nazak,sepatutnya pihak yang berkuasa lebih berhemah dalam menggunakan Dana Rakyat untuk disalurkan kepada yang sepatutnya bagi menjana ekonomi agar menjadi stabil semula.Kini persoalannya ialah ke mana Hilangnya 94 Billion itu???

olih PendekarLaut

1 comment:

Anonymous said...

Bini rosmah tolong jawab. kamu menteri keuwangan Malaysia.