ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 4, 2009

PERISTIWA:- HARI YANG SAMA, UMNO PERLU FAHAM DRAMA INI.

Forum ini membincangkan tentang perkembangan terkini SPRM dalam menangani gejala rasuah di Malaysia dengan membariskan Dr. Dzulkifly Ahmad, YB Salahuddin Ayub dan Mohd Nazree Mohd Yunus. Faham jelas-jelas pada minit-minit berikut.






1- TERKANDAS ... Ribuan warga kota terperangkap dalam kejadian banjir kilat yang berlaku di Jalan Ipoh dan kawasan sekitarnya.

2-a-Dekat sebelah ni gambo mamat songkok tinggi yang mulut tak de insurans campur kurang ajar tahap anak anjing baru beranak.

Korang tengok trio depa... macam "Pendekar Bujang Lapok...". korang teka la yang mana satu Ramlee, mana sati Sudin, mana satu Ajis, mana satu pendekar Musytar dan yang lain-lain tu hangpa pandai-pandai la bagi nama.





2-b-Sidang DUN berlangsung mengundang sejarah.Speaker Dewan, YB V.Sivakumar memulakan sidang DUN walaupun berdiri.Syabas!

1 comment:

Anonymous said...

Pemimpin politik perlu terus berjuang untuk faham politik jujur.
Rakyat perlu faham apa yang dah umno buat. Apa lagi PRU13 buktikan dengan undu anda. RAKYAT HAKIM NEGARA.