ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

May 7, 2009

01.05 pm

Thomas S/U, ADUN Pasir Pinji, mengunjukkan sekeping wang RM50 kepada R Ganesan, speaker baru lantikan BN, sambil menjerit "pergi mampus" dalam dialek Kantonis.

Hee Yit Foong, timbalan Speaker DUN Perak, mengambil wang itu dan mencarik-carikkannya. Thomas kemudian berkata kepada Hee bahawa ADUN Jelapang itu tidak berminat dengan jumlah wang yang kecil.

ADUN Aulong, Yew Tian Hoe pula membaling kertas ke arah Ganesan.

Wakil-wakil rakyat BN merakamkan gelagat dua ADUN DAP itu dengan video telefon mereka, sementara tindakan serupa dibuat oleh ADUN Pakatan.

No comments: