ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Oct 12, 2009

12/10/2009. Isnin.

HARAPAN PENGUNDI UNTUK PAKATAN RAKYAT, HAMPIR KECEWA. MASIH ADAKAH PELUANG UTK PR PADA PRU13 NANTI?

Apa yang berlaku sejak akhir-akhir ini, rakyat melihat cara kepimpinan parti dari PR amat bercelaru dan merunsingkan masa depan anak bangsa. Kalau beginilah masih terus berlaku dan tindakan dari DSAI diambil mudah, PRU13 nanti akan hancur harapan rakyat pada slogan "MASA UNTUK PERUBAHAN" akan TIDAK BERMAKNA.
Tidak salah apa yang diperkatakan oleh umno kepada KEADILAN, perjuangan KEADILAN hanya untuk membebaskan DSAI dari penjara sahaja dan bukan matlamat perjuangan yang hak untuk keadilan rakyat. (Hanyar amat tidak setuju dengan pendapat umno itu, perjuangan asal adalah menentang rasuah dan kembalikan hak rakyat dengan adil, itulah matlamat Hanyar dulu dan masa kini).
Hanyar bukanlah berniat untuk memburukkan keadaan tetapi, ia adalah realiti sejak kemenangan PR diSelangor. Lihat lah seperti diCabang Kuala Selangor dan yang sama berlaku diCabang yang lain juga. Kalaulah kepimpinan Pusat tidak boleh mendengar masaalah akar umbi parti, maka hancurlah pemerintahan yang sedang PR menerajui Selangor.
Adalah tidak adil jika Hanyar berkata pemimpin PR atasan bersandiwara pada rakyat. Hakikat nya rakyat akan menilai semasa PRU13 adalah terlewat.
Hanyar akan luah kata hikmat ini "KECIL TAPI PENTING" hurai dan fikirlah sendiri. Berita seterusnya klik saja

BUATLAH PERUBAHAN, SEBENAR-BENAR PERUBAHAN. DAN JANGANLAH SEPERTI MENANAM TEBU DIHUJUNG BIBIR SAJA.

No comments: