ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Oct 25, 2010

AZMIN MERENGEK MANJA KAT AnWAR.

1. Selesai proses menghantar borang untuk bertanding jawatan dalam PKR, khabarnya Azmin mengadakan pertemuan tertutup dengan AnWAR. Pertemuan berlangsung di Bukit Segambut. Azmin hanya dapat 30 minit pertemuan dan diberitakan Azmin amat tidak berpuashati dengan masa yang diperuntukkan AnWAR.

2. Bertuah sungguh anak emas AnWAR ni. Di saat ramai calon dan penyokong datang ke KL menghantar borang, ramai penyokong kepingin bertemu AnWAR. Wujud cakap-cakap AnWAR tidak mahu bertemu sesiapapun konon takut disalaherti menyokong calon-calon tertentu. Butanya pandangan penyokong taksub AnWAR.....

3. Orang lain tak boleh jumpa AnWAR, Azmin boleh! Bukankah Azmin secara terbuka kata AnWAR adalah pengurus kempen beliau. Maknanya Zaid nanti akan berhadapan dengan keseluruhan jentera AnWAR bagi jawatan Timbalan Presiden PKR! Itupun penyokong PKR masih tidak nampak AnWAR memang tidak neutral dalam pemilihan PKR.

4. Bukan setakat pertemuan di rumah AnWAR, khabarnya pertemuan dilanjutkan dalam kereta Azmin selepas itu dalam perjalanan yang tidak diketahui di mana. Katanya AnWAR ada program petang itu. 'Private programme' katanya, entah apa yang 'private'nya, sumber yang memberitahu pun tidak jelas mengenainya.....

x-pkr kata :
Sudah terang lagi bersuluh AnWAR akan melakukan apa saja demi memastikan Azmin menang nanti. Usaha mengugut Zaid Ibrahim menarik diri gagal. TS Khalid Ibrahim dah masuk perangkap 'offer' AnWAR. Dijanjikan jawatan MB kekal hingga habis penggal p/raya. Next round pindah pergi pusat dan ditawarkan jawatan menteri kanan (kalau PKR membentuk kerajaan...)

Mustafa Kamil Ayub tersangat lah perasan. Kata dirinya kuat, namun AnWAR menggunakan beliau untuk pecahkan undi kelompok anti AnWAR-Azmin. Mustafa dijanjikan AnWAR proses demokrasi yang telus konon....

Itu pun penyokong PKR kata yang pemilihan ini akan berjalan dengan baik dan telus dan AnWAR akan kekal tidak berpihak..... PORAHHH !!!!

No comments: