ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Jan 10, 2009

TAMBAH 1 LAGI MP PAKATAN RAKYAT...



Setelah 4 hari berlalu, pimpinan BN lebih-lebih lagi umno sudah gelabah. Harus ingat itu semua tektik BN je. Kalau dilihat mata kepala penyokong, pengundi, pimpinan dari pembangkang dan atas pagar, lebih-lebih lagi orang-orang BN dah tak nampak untuk menang walau pun lebih 1 undi untuk wan farid. Wan Farid sendiri pun dah tak senang duduk walau pun Ezam tolong bantu kerana jaga hati sahabat. Ezam pun bukan iklas sangat nak tulong wan farid. Ezam bukan hebat untuk umno, Joharimenikam saja tahu.

Patutnya Pak Lah dan Najib arah kan anak Toyo yang hebat kat Selangor turun kerja habis-habisan bantu Wan Farid. Kerana beliau, bakal menerajui pemuda umno. Masa PRU12 Khir Toyo ada ramai tukang kempin dan ada pegawai khas anak mamak mana tak taulah, beliau tentu bawa sama untuk kempin kalahkan BN.

Buat petugas-petugas PR harap kempinlah dengan terbaik/jujur. Jangan datang jauh-jauh habiskan peruntukan wang parti, sampai sana jadi pelancong PRK. Dan yang mengawal keselamatan, gunakan strategi terbaik, Kerana BN tetap hendakkan kemenangan memihak pada Wan Farid (BN).

BN ada senjata sulit untuk menang! Wang! Wang! Wang! Manusia boleh jadi hantu kerana wang! Tapi ingat ! Di Kuala Terengganu ni jangan sampai pemimpin UMNO balik kena rasuk hantu, meracau tak tentu pasal kerana kehabisan wang! Undi tak dapat juga! Yang menang mereka yang berjuang untuk rakyat. Bukan mudah berjuang untuk rakyat. Kalau menyanyi karoeke budak kecil pun boleh!! Cittt !!!

PADA PENGUNDI P36, pilihlah YANG TENGAH DIANTARA 3 GAMBAR DIATAS . pangkahlah betul-betul kat bulan(PAS)

No comments: