ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 19, 2009

3/ PEMBUNUHAN BERMAHARAJALELA.......

Dewan Pemuda Pas Wilayah Persekutuan melahir rasa simpati dan takziah kepada saudara Muhammad Ali yang kehilangan anggota keluarganya dalam satu kes samun dan bunuh yang berlaku dirumah beliau di Lorong Permai 14, Ampang Tasek, Ampang Jaya.

Dalam kejadian itu, isteri beliau Nurhajahan, 39, anaknya, Nurazizah, 7, dan Nasir, 22 ditemui mati bergelimpangan di dalam bilik dan ruang tamu.

Kejadian hanya diketahui setelah beliau pulang ke rumah selepas mengikuti pengajian agama selama tiga hari di masjid, pagi semalam.

myanmar-dibunuh

ANGGOTA polis mengangkat salah seorang mangsa bunuh di Ampang Tasik, semalam.

Paling menyayat hati, anak kecil beliau yang baru berusia setahun, Habizah ditemui sedang meratap hiba di sisi mayat ibunya dalam keadaan tubuh kecilnya yang turut bermandi darah.(KLIK)


No comments: