ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 14, 2009

AWAS HANTU KOPEK MASUK KAMPONG.........

Diberitakan tadi olih orang-orang kampong, dikawasan sekitar Parlimen Bukit Gantang, pecacai-pecacai umno dah mejalankan kerja tambahan untuk mencula mengenal pasti pengundi-pengundi yang berada di parliman itu.Mereka telah memperKEMASkan kawasan masuk kampong.

Amat menyedihkan kita, orang bukit, jika masih berpelok tubuh dan melihat sahaja maka bukit yang selama ini bermaruah akan ditebuk pecacai yang tidak bermaruah.

7 minggu lebih adalah saat yang amat menakutkan kepada meronggakan bukit yang selama ini dijaga dengan baik, walaupun kepala salah satu dun telah dirosakan olih hantu kopek, adakah kita mahu melihatkan sahaja?

7 minggu juga senarai daftar pengundi bolih berubah.

7 minggu juga pengundi berdaftar sedia ada bolih tercicir dari senarai.

7 minggu bulih terjadi berbagai muslihat permainan kotor umno.


Pakatan Rakyat dan pengundi bertanggung jawab perlu berhati-hati dan anak muda diingatkan masa depan terletak pada pemerintah yang mahu kan perubahan.

1 comment:

Anonymous said...

memang benar...kemas dah jadi ulat umno masuk kampong. Hati2 jaga pengundi2 dan tambah pengundi baru untuk sokongan utk masa depan anak2 kita.