ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 14, 2009



KETUA PEMUDA UMNO AKAN DATANG
1/Polis Halang Demo Depan Rumah Karpal

Kira-kira 100 penyokong Umno tidak jadi mengadakan perhimpunan bantahan di depan rumah Karpal Singh di Pulau Pinang selepas dihalang oleh polis.

Kumpulan itu yang diketuai oleh ahli Majlis Tertinggi (MT) Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo dan ketua Pemuda Umno Permatang Pauh, Mohd Zaidi Mohd Said disekat polis pencegah rusuhan lebih kurang 500 meter dari rumah pengerusi DAP itu dekat Taman Botani Pulau Pinaumno youth demo against karpal singh penang 130209 02ng. Diberitakan juga demo tidak mempunyi permit polis. Apa alasan Khir Toyo ?

Polis juga meminta Dr Mohamad Khir dan Mohd Zaidi hadir di balai berdekatan untuk memberikan keterangan berhubung perhimpunan tersebut.

1 comment:

Anonymous said...

woi cari publisiti murahan ke.....nak jadi k pemuda umno konon.......lg 2 ekor adalah .....

hai ha.....