ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 3, 2009

Gambar-Gambar Persidangan Di BAWAH POKOK..............

Mereka boleh merantai bangunan, mereka boleh menutup dewan dan mereka boleh bertindak apa yang mereka mahu untuk melaksanakan konspirasi mereka.

Tetapi Sidang Tergempar DUN Perak pagi ini pasti menjadi satu sejarah. Datuk Seri Nizar Jamalauddin sebulat suara diberikan undi percaya oleh DUN. Dan DUN kini dengan rasmi dibubarkan.







foto-foto delcapo

2 comments:

Anonymous said...

Mencadangkan agar YAB DS Nizar, mewakili rakyat Perak failkan saman terhadap Pemerintah kerajaan Malaysia dan kerajaan halam Perak serta Najib punca angkara.

Anonymous said...

YB Nizar dan speaker sivakumar jgn gentar dgn tindakan BN/UMNO...

seluruh penyokong PR ada dibelakang mu..

teruskan perjuangan kalian...


SLGR