ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Sep 28, 2010

KENAPA ANJING-ANJING INI DITANAM DI TEMPAT LAMA BUANG SAMPAH?

Rakyat Kuala Langat telah mengetahui bahawa tempat buang sampah lama Kampong Sg. Sedu telah tidak beroperasi lagi, tetapi kenapa pula Anjing yg dibunuh ditanam ditempat itu? Apakah tempat itu masih diguna pakai untuk menjadikan kubur anjing?  Hanyar difahamkan  ramai orang menjadi marah kerana penduduk setempat seperti dihina.
Pihak kerajaan PR mesti mengambil tindakan tegas untuk penerangan yang jujur.
Hanyar mengambil tanggungjawab kerana wakil penduduk telah membawa bukti keratan akbar Malaysia Nanban pada 21 sept 2010 muka surat 3. Dan ini menjadikan kenyataan kukuh untuk Hanyar boleh bertindak dan diketengahkan pada pihak berwajib .

No comments: