ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 14, 2008

Media Menghasut Hebohkan Isu Kecil..Isu Besar Ditutup...

14.12.2008. Ahad
Media nasional TV3 suka memperbesarkan isu pembelian kereta untuk kerajaan Perak yang jumlahnya sekitar 2 juta..tapi bagaimana pula ceritanya hal kos penyelenggaraan yang dibuat untuk kediaman Perdana Menteri , kediaman Tim Perdana Menteri , kediaman Menteri-menteri..
Banyak lagi perlu didedahkan yang melibatkan pembaziran ditangan pemerintahan barisan nasional berlaku.
Ketika jambatan bengkok dibatalkan pun ratusan juta pampasan diberi atas alasan ianya dibatalkan.Memang kenyang seratus keturunan untuk menelannya.Janganlah media menghasut memperbodohkan rakyat. Rakyat negara kini rata-ratanya mempunyai pelajaran.

Penyokong-penyokong Pakatan Rakyat wajib beri penerangan pada rakyat jelata.

1 comment:

Anonymous said...

Tak kira kecil atau besar, yang tak betul tetap tak betul. Kalau dok asyik banding kecil besar sampai bila nak selesai. Patutnya utamakan kereta nasional, kalau tiada kereta nasional lain cerita. Maju biarlah berlandas wahyu dan bukan hawa nafsu.