ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 10, 2009

SIKAP NEGARA RASUAH, YG MEMBELAKANGKAN PERLEMBAGAAN...



Selasa. 10/02/09. Umno ni palat betol..dia derhaka dari dulu boleh? Mahathir terang-terang tarik kekebalan raja tak derhaka? Rakyat turun berdemo tegakan kebenaran tak bermoral dan dituduh kurang ajar ....Tapi umno rampas kausa secara biadap, bermoral dan tak kurang ajar? Bn lompat ke Pakatan Rakyat tak bermoral... Pakatan Rakyat lompat ke Bn bermoral..sudala umno….semakin lama makin nampak keisraellan umno ni..umno zionis....


Dulu PAS join dengan umno dia tendang nya PAS.. Sekarang Pakatan Rakyat nak ajak join......


DS Anwar elok dlm umno pegi terajang dia dgn fitnah maha luar biasa..


Umno aku doakan akan hancurlah. P.Ramlee pun kutuk umno la..alip tendang mim nun tendang wau..


50 thn habis tanah-tanah melayu..singapore satu pulau sesenang bagi dan mcm2 lagi..baru skrg nk cerita pasal tanah melayu..ekonomi melayu habis 50 thn ape jadi?


Melayu terpinggir tertindas/sebab tu la rakyat bangun skrg..sampai bila kau nak menongkat langit? Pasti jatuh tersungkur tersembab....tu la hari-hari doa aku kat umnoni..

Berbalik cerita Perak, kat SUK dah kecoh. Lori merah, topi merah dan macam-macam merah dah jadi tugas arahan umno.Kononnya nak menghalang dari YAB Nizal masuk SUK. Atau pun nak sambut Zamri masuk SUK.


Agaknya lebih kecoh harini, selagi sikap BN yang tidak bermoral berterusan tu.


Apa-apa pun kita tunggu dan lihat seterusnya nanti, babak-babak yang mendatang.......

No comments: