ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 5, 2009

update 11.15am: o5/02/09

Mata-mata berkeliaran di perkarangan Hotel Casuarina, tempat parkir hotel penuh. Keadaan Ibu Pejabat Umno yang terletak bersebelahan hotel ini, kelihatan telah diramaikan oleh penyokong gerombolan dan 'pengampu'2 gedebe.

Acara mencari 'undi' baru untuk pemilihan Umno bulan Mac dijangka akan rancak apabila ketua gerombolan sudah berada di sini. Oppss..cuaca mendung pulak..tapi jangan risau hujan tidak akan turun hari ini, informer Cept dari dalam Bangunan Umno belum reply apa-apa sms lagi, mungkin sibuk minum teh dan makan kuih bakul, MCA Perak bawa untuk me'rai' tokoh gerombolan.

Sidang Media akan diadakan pada jam 12.30 pagi ini oleh ketua gerombolan ! Ini kerana jadual sultan nak jumpa 'ekor' dan 'bodi' bersama Najib akan dijadualkan pada jam 11.30 am ini, dan dijangka mereka telah berada di istana, mungkin sedang di 'fire' oleh sultan Perak kerana 'engkar' janji...Daulat Tuanku !!

No comments: