ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 21, 2009

21.03.2009

Hot.! Panas.! Gali.! Korek.! Tepek.! Tampal.! - malaysiakini

Jalanraya menghala ke Trong sesak teruk lebih 3 kilomiter akibat kerakusan pihak JKR yang sedang mangadakan upacara memasak mee segera di kawasan terbabit.

Para pelancong-pelancong politik diharap bersabar kerana kebiasaannya, mee segera hanya masak dalam masa tidak sampai 5 minit. diingatkan juga supaya para pelancong politik membawa kamera masing-masing untuk merakamkan peristiwa bersejarah tersebut.

Sayugia juga diingatkan kepada para pelancong politik supaya tidak menuduh Ti Pi Em Malaysia terlibat didalam kerja-kerja memasak mee segera tersebut kerana Ti Pi Em telah mengatakan dalam ceramahnya di Bukit Gantang baru-baru ini bahawa KERAjaan tidak akan membawa projek mee segera dalam kempen pilihanraya kali ini.

Apa yang dilakukan pada waktu ini ialah pembangunan mee segera "diluar" waktu kempen pilihanraya kecil.

PRakyat

No comments: