ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 5, 2009

Ketua PKR Bagan Serai Khianat..? - malaysiakini

Dekat sebelah ni ialah gambar Mohd.Nasib Rahim atau lebih dikenali sebagai Tan Kuda. Bekas calon bagi DUN Alor Pongsu PRU-12 merangkap Ketua KeADILan Bahagian Bagan Serai.

Pertama kali aku jumpa Tan Kuda masa program Dato' Seri MB dekat Bagan serai 25hb, Februari, 2009.

Masa dekat Bangunan SUK aku tak perasan sangat Tan Kuda ni ada ke x de, tapi bila aku dapat gambar dekat bawah ni dari blog ANAK SENGAT...

Erm... padahal aku tak perasan pun Tan Kuda ni... tapi sorang geng yang tengok gambar ni terperasan.

Aku pun pelik jugak bila member cakap... apasal Tan Kuda boleh berdiri mengadap sebelah kita sambil senyum je? padahal dekat belakang dia geng PEKIDA dok provoke orang kita.

Dua ni dok belah kita ke dok belah PEKIDA? Tunggu apa Tan nak jawab... kalau hang belot... masak hang..!

Tan Kuda yang berbaju putih membelakangkan Ayahanda Lajin...

No comments: