ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Mar 5, 2009

VIVEO-VIDEO INI AKAN DIGUNA PAKAI SEMASA KEMPIN PILIHANRAYA NANTI...........



Dari blog sahabat wak si raden,
Selepas menonton video pada 3 Mac lepas, terima kaseh wak ucapkan kepada samseng samseng yang membantu UMNO menghalau ADUN dan Speaker dari masuk ke Dewan.

Ada ADUN yang di kasari dan MB sendiri hampir terkena batu. Terima kaseh pada polis kerana berikan kuasa yang lebih pada samseng. Terima kaseh juga pada polis kerana buat buat tak tau masa wartawan dan rakyat minta bantuan leraikan pergelutan. Insiden maki berpunca dari situ dan terima kaseh polis kerana nak cari sapa yang maki tu pulak.

Rangkuman insiden menarik untuk bekalan pilihanraya.
Apa yang berlaku pada hari itu boleh di baca di sini
Video di tonton,
Video Samseng
Video Samseng

Siapa samseng tu? .. klik sini

Pengundi bukit gantang dan selambau di khabarkan sedang menanti video ini untuk tontonan.
Terima kaseh samseng.

TAMBAHAN !
Penerangan tentang krisis
Video 1
Video 2
Video 3
Video 4
Video 5

No comments: