ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Dec 16, 2008

RAMLAN ADALAH CALON BEBAS TERBAIK UNTUK KEMENANGAN BN

Ini adalah calon yang terbaik bagi mewakili Barisan Nasional dalam Pilihanraya kecil Parlimen 036 yang bakal berlangsung pertengahan Januari, 2009.

Aku rasa Ramlan adalah individu yang paling layak jikat dilihat pada "komitmennya" dalam memperjuangkan hak-hak rakyat yang tertindas.

Ramlan juga menepati ciri-ciri yang telah ditetapkan oleh Setiausaha Umno bahagian Kuala Terengganu, lbrahim Omar.

Antara ciri-ciri yang perlu ada pada calon yang bakal mewakili Barisan Nasional ialah Tidak pernah bertanding sebelum ini.

Ramlan tidak pernah bertanding dalam mana-mana pilihanraya sebelum ini dan itu sudah cukup untuk meletakkan Ramlan sebagai pilihan yang tepat.

Kelebihan yang ada pada Ramlan yang TIADA LANGSUNG pada individu-individu dalam UMNO atau mana-mana parti politik sebelum ini ialah beliau sanggup berbogel didalam membela nasib rakyat yang tertindas misalnya rakyat yang gagal mendapat projek dari kerajaan.

Aku rasa kalau Ramlan terpilih, nasib rakyat Kuala Terengganu akan lebih terbela sebab MP nya rajin berbogel demi untuk membela rakyat.

Amacam??? mau ka???

Ramlan, calon bebas bertanding atas tiket Barisan Nasional menentang calon PAS. boleh geng dengan Ibrahim Ali lepas ni..!

No comments: