ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 6, 2009

06 Februari 2009

GAMBAR 2









8 ulasan:

sharakhsi mengatakan...

BODOH BETUL ORANG MELAYU. MANA ORANG DAP KAT DLM GAMBAR TU SORANG PUN X NAMPAK. CAMRY PR PUN ADA JE TERLETAK KAT DEPAT OFIS DAP NI.

friendly mengatakan...

apakah yang anda sebenarnya mahu orang2 politik..
adakah KUASA... KUASA.... KUASA.....

lihatlah orang2 Islam kita nih.... apa yang mereka dapat dengan berdemonstrasi.... apa tidak cukup amankah negara Malaysia kita nih... ber"pahala"kah mereka semua tu dengan apa yg mereka lakukan... DUNIA POLITIK, MEMANG SECUKUPNYA KOTOR....

Anonim mengatakan...

org melayu dok suka cara ni sohlah tak dok perasaan weh.

azreen mengatakan...

berhenti lah menjadi boneka dan perusuh..dimana anwar?

Anonim mengatakan...

"Sesungguhnya apa yang berlaku ini akan mencetuskan lebih sokongan kepada Pakatan Rakyat kini dan akan datang, malah menimbulkan lebih kebencian thadap pemimpin2 BN serta keraguan terhadap institusi kerajaan yg ssetengahnya didokong pencampuran politik belukar raya, jua ketidakpuasan hati dalam perlaksanaan sistem demokrasi raja berperlembagaan dan kedaulatan undang2 yang telah menimbulkan ketidaktenangn setelah suara rakyat majoriti perak tidak dipedulikan dan moga lebih kita muhasabah hikmahnya serta mningkatkan keimanan terhadap qada' Qadar Allah yg dtetapkan kepada kita dengan penuh sabar sebagai pertolongan, agar menjadi kita manusia bertaqwa di dunia fana ini utk kebahagiaan di akhirat nanti.

Tiadalah dunia ini yg hanya sementara, dan mohonlah pertolongan drpd Allah dengan sabar dan solat. Pertahankan keimanan sesungguhnya seafdhal amalan ialah beriman kepada Allah dan RasulNya dengan penuh keyakinan. Insya Allah jiwa akan menjadi tenang berserta senantiasa mengingatiNya yang Maha berkuasa lebih daripada segala-galanya.

Insya Allah segala yang haq akan tertegak jua akhirnya dan ia adalah suatu proses yg perlu kesabaran dan istiqamah.

mengatakan...

berhenti la jadi perasuah, perompak negara dan rakyat... mana Pak Lah??

Anonim mengatakan...

Hanya melayu je yang suka lompat.. sebab melayu sentiasa melompat.. sebab aku suka melompat gak.. aku melayu..

dak skola mengatakan...

rasa nk lepaskan gas pemedih mata n water canon pada encik friendly n d'geng haha..


No comments: