ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 6, 2009


KERAJAAN RASUAH NENUJU KEARAH MATI NYA DEMOKRASI.


Rakyat Perak maupun rakyat Malaysia bersiap sedialah keranda-keranda untuk kebumikan DEMOKRASI ALA MALAYSIA yang selama ini sudah menjadi lauk pada umno ZALIM.

Raja sudah tidak punyai kuasa mutlak sebagai ketua negeri pemerintah kerana bolih dijual beli.

Kepentingan rakyat dikotakkan dan digunakan apabila tiba masa diperlukan untuk pilihanraya sahaja.

Setelah selesai pilihanraya dan muktamad, jika tidak memehak pada komponan BN ZALIM, maka kerja-kerja yang tidak mengikut perlembagaan sedia ada, dibenarkan mereka laksanakan.

Berbalik pada apa yang berlaku diPerak ketika ini sangatlah menyedihkan buat rakyat Perak. 3 Adun yang telah dirogol olih umno sepatutnya dipulangkan pada rakyat kawasan masing-masing untuk menentukan semula. Rakyat kawasan itu adalah HAKIM KEPADA RAJA PERAK DAN NEGARA.


Rakyat sentiasa ditipu dan raja diperalatkan untuk tembolok BN ZALIM.


RAJA YANG ADIL, RAJA DISEMBAH. RAJA MACAM BN ZALIM RAJA DISANGGAH.


No comments: