ERTI BERMARTABAT

Bukan KEKAYAAN dunia yang dikejar... BUKAN kesusahan hidup yang diharapkan... BUKAN kemiskinan AKHIRAT yang dipertaruhkan... BUKAN kesenangan diri sendiri....tapi, CUMA nak lihat kehidupan kita BERUBAH... dari TIADA kepada ADA... dari SUSAH kepada SENANG... dari SEDIH kepada GEMBIRA... dari MISKIN kepada KESENANGAN BERBELANJA... dari KEGAGALAN kepada KEJAYAAN... mahukah ANDA bersama-sama BERUBAH... dari NEGATIF kepada POSITIF??? dari SATU kepada SEMUA yg BERHAK.... hanya yang benar2 ada IMPIAN bertukar menjadi HARAPAN..

Feb 6, 2009

06 Februari 2009

Terkini jan 1.13 PM : Mesjid Ubudiah Kuala kangsar

Kelihatan terdapat sekatan di bulatan menghala ke Istana dan masjid ubudiah di bandar Kuala Kangsar, tetapi mereka masih dibenarkan naik ke atas dengan meninggalkan kendderaan dibawah. Nampanya tidak ada alasan menghalang mereka naik kerana cuma hendak bersembahyang Jumaat pada hari ini.

Kelihatan yang berjalan kaki bertali arus sepanjang perjalanan jalan ke Mesjid. Semuga semuanya berjalan dengan aman dan lacar.

Diperkarangan Mesjid telah penuh dengan kenderaan dan pada masa ini mesjid telah penuh dengan jemaah.

ulasan:

Anonim mengatakan...

si azlan& nazrin tu sembahyang jumaat kat mana...silap2 takut nak gi sembahyang jumaat..nyuruk dlm bilik jer..kalau nampak baling je dgn kasut


No comments: